Aktualno
Ne objavi, kar te lahko gnjavi !
Ne objavi, kar te lahko gnjavi !

Vsebine, ki jih objaviš, so trajne...

Napačna objava ti lahko odnese fanta, punco, službo ali še kaj več! Zato naj ti ne bo vseeno, kakšne zapise in fotografije objavljaš na družabnih omrežjih in drugod na spletu.

Facebook je poln prevar, nikar jim ne nasedajte

Avtor: Matic Tomšič

S skoraj poldrugo milijardo uporabnikov je Facebook prvovrstno igrišče za tisoč in en primerek zelo dobro zamaskiranih zlonamernih programov. V kakšni obliki se pojavljajo najpogosteje?

Kdo gleda tvoj profil?

Večina uporabnikov Facebooka želi vedeti, kdo pogosto obiskuje njihov profil, zato pogostost klikov na povezave, ki naj bi razkrile, kdo so njihovi zalezovalci, ne preseneča. Čeprav želite nahraniti svoj ego, jim nikar ne verjemite, saj v večini primerov vodijo do aplikacij ali spletnih strani, ki lahko škodijo vašemu računalniku.

Facebook zaradi varovanja zasebnosti uporabnikov vpogleda v seznam obiskovalcev njihovega profila v nasprotju z nekaterimi drugimi družbenimi omrežji, kot je Netlog, namreč ne omogoča.

Ne morem verjeti, da je bil prijatelj ali znana oseba udeležena v šokantno početje!

Tovrstne lažne vsebine uporabnike Facebooka v klik nanje premamijo zato, ker so napihnjene ravno toliko, da bi lahko bile resnične, obenem pa dovolj škandalozne, da šokirajo že z naslovom. Praviloma se pojavljajo v obliki naslovnih sličic videoposnetkov, v ozadju pa je skoraj vedno zlonamerna aplikacija.

Ta uporabnike, ki vsebino poskusijo odpreti, pred ogledom, ki je seveda nemogoč, prisili v deljenje povezave ali celo omogočanje dostopa do določenih elementov njihovega uporabniškega profila, kot je seznam prijateljev. Aplikacija nato vse uporabnikove stike zasuje z istim "videoposnetkom".

Vir: Spletna stran SiOL.net

 

Facebook prevare in druga tveganja 

Najpogostejše Facebook prevare in druga spletna tveganja lahko pogledate na spletnem portalu 

VARNI NA INTERNETU

 E-novice

Želite prejemati E-novice in obvestila KS Melinci ?

Itak - Ne objavi, kar te lahko gnjavi

Itak tokrat v središče svojega poslanstva za izboljšanje medvrstniške komunikacije postavlja nastop mladih na družbenih omrežjih. Pod sloganom: »Ne objavi, kar te lahko gnjavi« bodo tako potekale aktivnosti za ozaveščanje o nevarnostih in priložnostih na družbenih omrežjih. Raziskave namreč kažejo, da nepremišljen nastop na družbenih omrežjih na dolgi rok lahko prinaša negativne posledice tako v zasebnem življenju, kot v kariernem razvoju. Itak in Moč besed zato mlade usmerjata k iskanju pravega ravnovesja med kakovostnim komuniciranjem in deljenjem neprimernih informacij o sebi in drugih na družbenih omrežjih.

Elementi akcije: TV-oglasi, zunanje oglaševanje, spletni oglasi, družbena omrežja, dogodki
Predstavniki naročnika: Simon Furlan, Niko Kušar, Eva Winkler
Kreativni direktor: Aljoša Bagola
Oblikovalca: Matija Kocbek (art direktor) in Rok Flego (oblikovalec)
Tekstopisec: Aljoša Bagola
Vodje projekta: Anja Bencik
Vodja produkcije: Damjana Grošelj
Medijska agencija in vodji medijskega planiranja: Pristop Media – Tamma Žbontar
Produkcijska hiša: Nora
Režiser: Nejc Pohar
Direktor fotografije: Mirko Pivčević
Fotograf: Saša Hess
Postprodukcija: Art Rebel
Avtor: Pristop
Naročnik: Telekom Slovenije

Aktualno
Utrinki iz galerije fotografij